Chuť žiť

 

Hľadáme 2 nových kolegov a kolegyne!

chutzit

Sme tím odborníčok z rôznych profesií, ľudí s osobnou skúsenosťou, nadšencov z nezisku a ľudí, ktorým sa téma duševného zdravia a porúch príjmu potravy stala srdcovou. Chceme, aby bola pomoc a podpora pre ľudí a rodiny s poruchami príjmu potravy kvalitná, dostupná, inovatívna a proklientská. Pri našej práci sa držíme hodnôt pravdivo, láskavo a užitočne.

Pridajte sa k nám. V súčasnosti hľadáme nových kolegov a kolegyne na nasledovné pozície:

  • miesto práce: Bratislava alebo na diaľku
  • forma spolupráce a odmena: dohodou
  • termín nástupu: jeseň 2025

V Chuť žiť máme tento rok za cieľ založiť zdravotnícke zariadenie, konkrétne ambulanciu klinickej psychológie a psychoterapie, aby sme mohli poskytovať aj diagnostiku, a okrem našej verejnoprospešnej činnosti v občianskom združení poskytovať aj psychoterapiu ako zdravotnícky výkon. Aby sme to mohli uskutočniť, potrebujeme odborného garanta v profesii klinický psychológ a psychoterapeut, avšak takého, ktorý ešte nemá využitú tzv. L1C licenciu (nerobí ešte garanta pre nejakú právnickú osobu – s.r.o., pričom však môže mať aktívne licencie A a B). 

Čo očakávame od odborného garanta/garantky? 

  • aktívnu spoluprácu vo forme konzultácií / supervízií pre náš tím a podporu rozvoja diagnostickej a psychoterapeutickej činnosti podľa časových možností garanta (finančná odmena by sa skladala z mesačnej odmeny za poskytnutú licenciu + dohodnutej hodinovej sadzby za ostatné činnosti).
  • ochotu odovzdávať svoje skúsenosti a rozvíjať psychoterapeutickú a psychodiagnostickú činnosť organizácie (a tiež načrieť do hlbín porúch príjmu potravy a spoznať náš prístup a tím) 
  • dôležitý je pre nás súlad s hodnotami organizácie (láskavý, pravdivý a užitočný prístup ku klientom; a vzájomný rešpekt, dôvera a tímová spolupráca) .

Ak vás naša ponuka oslovila, prosím, pošlite nám e-mail na adresu  s popisom o Vás (čomu sa venujete, v akej modalite máte výcvik, v akom meste pôsobíte…) a s odôvodnením, prečo by ste s nami radi spolupracovali. Rozsah a formát nechávame na vás 🙂 Vopred ďakujeme za Váš čas a záujem.

  • miesto práce: Bratislava
  • výška a forma spolupráce: plný úväzok (vo forme zmluvy o spolupráci) 
  • termín nástupu: 1.7.2025 alebo dohodou
  • odmena: od 1700 do 2000 eur mesačne // výsledná výška odmeny závisí od skúseností kandidáta/kandidátky

Projektový manažér (M/Ž) je pre nás srdcom každého projektu. Je to ten, kto mu dáva jasný tvar, jedinečnú atmosféru, zabezpečuje, že všetko ide podľa plánu, obsah je doručený včas a merateľné ukazovatele naplnené 🙂  Je to v našich očiach dôležitá pozícia, na ktorú hľadáme človeka, ktorý už má aspoň 3 roky skúseností s projektovým vedením a ideálne si vyskúšal prácu v mimovládnom neziskovom sektore alebo v oblasti vzdelávania (je to výhodou, ale nie podmienkou). 

Premýšľaš, či je to pre teba? Toto od nášho nového „parťáka na projekty“ očakávame:  

schopnosť pracovať s ľuďmi a koordinovať malý tím (na 1 projekte pracujú približne 3 ľudia, s ktorými sa treba koordinovať); 
perfektný time-management (vieš prioritizovať hlavný deadline „A“, aj keď ti horia naraz deadliny „B“ a „C“);
cit pre ústny a písomný prejav (nemusíš byť Shakespeare, ale vieš si čitateľne a v logickej súvislosti pripraviť základnú pozvánku na podujatie, email partnerom, podklady na stretnutie, komunikovať pred skupinou ľudí na stretnutí okrúhleho stola a pod.);
základný skillset pri príprave podujatí (či už je to event pre 100 ľudí, beseda pre 20 účastníkov alebo míting pre 3 osoby, nerobí Ti problém dať dokopy návrhy na dramaturgiu, vybrať chlebíčky a prichystať dosť stoličiek);
schopnosť multitaskovať (počas roka mávame viacero menších projektov, v ktorých je potrebné mať prehľad);
systematickosť v projektovej administratíve (aj keď nie si majster v exceli, v papieroch si vieš zachovať poriadok. Vyžiada si donor prezenčku z roka dozadu? Bez problémov vieš, kde ju nájsť); 
flexibilita v uvažovaní (Ajajaj, nejde niečo podľa plánu? Pokojne si v kancli aj zanadávaš, no potom s chladnou hlavou hľadáš spôsoby riešenia);
zodpovednosť (must-have zručnosť a alfa a omega každého projektového manažéra)
úzka spolupráca s tímom aj vedením organizácie (transparentne zdieľaš novinky kolegyniam a časom sa odvážiš zastúpiť organizáciu aj na okrúhlych stoloch či iných mítingoch k rôznorodým spoluprácam);
súlad s hodnotami organizácie (tímovosť, chuť učiť sa, láskavosť a vzájomný rešpekt ti nie sú cudzie, a kedže aktivity aj vízia organizácie ti dávajú zmysel, rád ich odprezentuješ, prípadne sa za ne postavíš v komunikácii so stakeholdermi či na advokačných stretnutiach).


Čo ponúkame?

✓ vysokú mieru flexibility
✓ výnimočne priateľskú a podpornú tímovú kultúru
✓  „whatever days“ – 5 dní voľna navyše
✓ podporu sebarozvoja a vzdelávania vo forme finančného príspevku
✓ zabezpečenie hardvéru a prac. telefónu
✓ teambuilding a spoločné tímové aktivity počas roka (raňajky, narodeniny…)
✓ priestory vo výbornej lokalite na Miletičovej ulici v Bratislave s kancelárskym vybavením a neobmedzeným množstvom kávy a čaju
✓ možnosti zapojenia sa do ďalších programov a aktivít organizácie 
✓ zmysluplnosť práce a spätnú väzbu od klientov/klientiek
✓ možnosť ovplyvniť fungovanie našich programov (spätná väzba je vítaná) a spoločne meniť veci na Slovensku v oblasti duševného zdravia k lepšiemu 🙂

Oslovila ťa naša ponuka? Pošli nám do 23.5.2025 na adresu nasledovné:

  1. životopis so skúsenosťami, ktoré pre pozíciu považuješ za relevantné
  2. motivačný list, v ktorom popíš, čo ťa na pozícii zaujalo a prečo by si s nami rád či rada spolupracoval/a
  3. kontakt na niekoho z predošlého zamestnania (či inej prac. skúsenosti), u koho by sme sa vedeli popýtať na referenciu. 

Súčasťou výberového konania je aj pohovor a potenciálne druhé kolo. Kontaktovať budeme iba kandidátov a kandidátky, ktoré nám v rámci výberového konania zašlú všetky potrebné podklady a osloví nás ich kvalifikácia aj motivácia. Za pochopenie aj záujem ďakujeme 🙂

Ako vyzerá práca u nás?

Príjemné priestory

Sídlime v príjemných priestoroch na Miletičovej 24, ktoré sme si zariadili a zaplnili dobrou náladou.

Miestnosti na rôzne využitie

V centre máme niekoľko miestností určených na terapeutické stretnutia, čakáreň, komunitnú miestnosť aj našu kanceláriu.

Jedlo a pitie vždy poruke

V kancelárii je vždy kvalitná káva z lokálnej pražiarne 🙂 a neobmedzené množstvo čaju. Sem-tam niekto z nás napečie či donesie sladkosti ako potešenie pre telo i dušu.

Náš tím je poskladaný zo psychologičiek, psychiatričiek, nutričných špecialistiek, peer konzultantiek, projektových a finančných manažériek a dobrovoľníkov. Vzájomne sa rešpektujeme, inšpirujeme, radíme si, konzultujeme a mnohé ovplývame zmyslom pre humor 🙂 Vytvárame si medzi sebou bezpečný priestor, kde sa vieme posťažovať aj podporiť. Máme slobodnú tímovú kultúru, ktorá je postavená na osobnej zodpovednosti a vzájomnej dôvere. Počas roka máme viacero akcií, teambuildingy, školenia či pracovno-projektové road tripy 🙂

Sme tímoví hráči a hráčky

Fungovanie v tíme je pre nás kľúčové a názor každej odborníčky je rešpektovaný. 

Chceme sa vzdelávať

K problematike (nielen) PPP pristupujeme s rešpektom a vyhľadávame príležitosti, ako sa ďalej vzdelávať. Vďaka množstvu projektov chodievame aj na pracovné cesty či konferencie, ktoré sú vždy zážitok! 

Naša práca nám dáva zmysel

Pomoc ľuďom a rodinám s PPP je pre nás poslaním. Okrem práce nás však spájajú aj spoločné akcie, teambuildingy, ochota pomôcť si (nielen) v krízových situáciách a zmysel pre humor. 

Zdieľame podobné hodnoty

Práca nie je iba o výkone, ale aj o zážitku a atmosfére. V tíme máme podobné hodnoty a radi spolu kecáme nielen pri práci, ale niekedy aj po nej.

Chceli by ste s nami spolupracovať, ale nemáme otvorenú pozíciu, v ktorej ste sa našli? Počas roka sa u nás môžu otvoriť nové projekty a možnosti, preto nám neváhajte poslať životopis a motivačný list na a možno sa uvidíme na osobnom pohovore 🙂

Pridajte Komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Návrat hore