Z každého zakúpeného produktu Dove bolo venovaných 5 centov projektu Chut žit, ktorý ponúka pomoc a podporu osobám s poruchami príjmu potravy.
Po minuloročnom úspechu sa značka Dove rozhodla aj v tomto roku podporiť mesiac október svojou kampaňou Help a girl, ktorá bude prebiehať v sieti obchodov Tesco. Z každého predaného produktu Dove bude venovaných 5 centov projektu Chuť žiť, ktorý pomáha osobám s poruchami príjmu potravy. Načasovanie na október súvisí s 11. októbrom, čo je medzinárodný deň dievčat.
„Podporu od Tesca a Dove si veľmi vážime. Časť peniažkov šla na náš zimný prevenčný program, tzv. turné po školách, kedy robíme workshopy pre deti a školenia pre pedagógov a odborníkov. Sú komplexné, zahŕňajú osobný príbeh, interaktívne scénky s odborníkom a nutričnú časť, kde sa zase bavíme o hmotnosti, diétach a strave. Cieľom je deťom ukázať, čo poruchy príjmu potravy skutočne sú, prečo sú nebezpečné a že ich hmotnosť nie je najdôležitejšia v ich živote. Vďaka odborníkom zase vysvetľujeme, ako ľuďom, ktorí sa trápia, pomôcť. Peniažky sme tiež využili na zaplatenie odborníkov pre náš nutričný program, kde preplácame mesačnú nutričnú terapiu pacientom s poruchami príjmu potravy, ktorá je na Slovensku inak pomerne nedostupná a drahá,“ hovorí Valentína Sedileková, ktorá stojí za vznikom projektu.
Kampaň trvá do 31.10.2020 a vzťahuje sa na produkty Dove kúpené v predajniach Tesco Slovensko.
Ďakujeme za podporu.
—
Viac o kampani: https://strategie.hnonline.sk/marketing/2216479-znacka-dove-spusta-kampan-na-podporu-sebavedomia-dievcat
Štatút súťaže na Facebooku TU: 2019-03-22-sutaze-na-fb-statut-vzor (1)